Kamerarullen sen sist

(null)

Jag och Nils äter frukost 


(null)

Iiiihhhhh min bästa stund på dagen!!! När det börjar nalkas middag och vi med en folkis i våra nya ölglas ska hacka lite grönsaker o ost o laga middag. Jag brukar oftast arbetsbefria Nils för ja tycker det är så mysigt att få kolla på Eagles eller dejta på SVT play medan ja hackar och strimlar (och då kan man sen be honom ta disken) 


(null)

Fem minuter från vår lägga finns det fuckkng djur!!!!!! Hästar,geter och höööööööns !!!! Hur otroligt mysigt är det..ja brukar gå till hästarna när jag har ångest och låta dem bära all min oro stackarna :(

 
(null)

Hos Nike som lagar pannkisar åt oss. Fan va det är mysigt att ha bästisar 

Kommentarer
Postat av: Nika

guuuud vad mysig blogg varför läser man inte bloggar längre detta är ju toppen!! g e m y t l i g t

2020-04-08 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0