18 maj allt bra med er???

Hej på er alla galningar 
 
Jag har precis haft textsamtal e helt körd i hövve men nu ska jag kanske ha en liten egen aw kan bli ganska mysigt. Fotbad och en cider??? Jo tack! 
 
Hur mår ni???? Jag befinner mig i två olika lägen: antingen kommer jag aldrig någonsin kunna göra nåt stressigt igen, jag tänker att stress fungerar som alkohol typ att man blir jättekänslig för stress när man inte utsatts för det på länge? 
ELLER
att jag så fort saker och ting lugnat ned sig lite kommer jag lalla ur och typ ta tre jobb och aldrig mer klara av att ha en lucka av ledig tid.
 
Jag vill inte ha det på något sätt! Jag vill att mitt liv ska vara såhär: jag slappar och knegar på samtidigt. Typ två dagar i veckan stenhårt jobb, 100% fokus, slita håret till midnatt. Sen tre dagar av att skriva och dricka kaffe och planera ett roligt event. Nån som har ett jobb på g??
 
Nu ska jag skriva en deckare till skolan FRÅGOR PÅ DET 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0