vad lite duggregn kan göra

 
Hej på er allt kanonfolk 
 
Ovan bilspel på mej som har avokado i fejan och äter lite grape. (OBS jag har naturligtvis inte som någon sjuk galning köpt en avokado från Chile för fjortontusen miljarder och smetat i ansiktet utan det blev lite gojs över). 
 
Jag har haft några riktigt bra dagar. I lördags efter vi hade haft vinpicknick och spelat kubb och jag brände mitt ansikte (!) cyklade jag hem vid midnatt längs årstaviken och kände typ "tänk att jag får lov att cykla hem i den här staden hursomhelst". Fast OBS 2 jag var full så då får man inte ens cykla sååå 
 
I söndags rensade jag mina kläder, tvättade allt ned till madrasskyddet, våttorkade och sorterade i mina köksskåp. Ändå otippat att det trevligaste som finns skulle vara att dammsuga lister och plantera om växter och rensa kylskåpet och pula i sitt hem medan man för sjuhundrande gången måste lyssna på Ett Dockhem.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Sen har denna vecka fortsatt i pulandets tecken, jag har lagat sommar-tapas åt Nils och Olivia, jag har fettat in vår nya gjutgärnspanna, jag har lyssnat på en gammal Maria Lang-deckare till skolan, jag har skrivit, jag har cyklat till Nike och haft bokklubb på hennes balkong! Och allt ackompanjerat av duggregnets helande kraft. Jag har också sovit en hel natt på första gången på urlänge och det är verkligen toppen u guys
 
vad tänker ni på? Önska jag hade en stor blogg så man fick massa kommentarer FATTAAAA va mysigt att ha som på sin instagram fast på sin blogg OBS 3 har inte en stor instagram men i alla fall störra än bloggen tack gode gud
 
puss
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Tänker på dig senast imorse
Det är sol i Göteborg!!! always

Svar: Älskling 😭😭
None None

2020-05-16 @ 09:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0