Wtf jag vill så gärna göra en kokbok

(null)

Tortillabröd som ser lite konstiga ut haha men det va larvigt enkelt 
(null)

Svamppasta med mycket grädde

(null)

Rester som blev löjromstoast 

(null)

Varför slutade man äta avokado?? För att det blev trendigt typ? Fan va svag man är :( eller för att en avokado förbrukar typ en miljard liter vatten :( 

(null)

Suddig bild på pissgo citronpaj. Det enda utan choklad som klassar som dessert 

(null)


När jag kom på att man kan ha asmycket parmesan i zucchinibiffar blev ju det också jättegott. Med tzatziki förslagsvis 

Fan va tråkigt det är att jag aldrig kommer bli bra på att laga mat för jag skulle verkligen vilja göra en kokbok. Det är på riktigt min dröm känner jag nu jättestarkt? Synd att jag bara gillar saker med ost eller skaldjur och att jag uppenbarligen behöver en termin i matfotografering innan. Fast kokboken skulle i alla fall bara va såhär:

"Räkor och ost! 
Gör såhär: 
Köp räkor och en god ost
Servera på ett fat :D"

På sistone har jag dock glömt bort va jag tycker om att äta? Det enda jag kan komma på är räkor och godis. Känns som gravidcravings gulp

Här e i alla fall lite bilder på saker ja lagat. Om jag hade mer än mina snällaste kompisar som läsare hade jag bett er lämna tips i kommentarerna. 

Kanske ska köpa en kokbok? Herregud. Det är lösningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0