Första veckan i april


Vi firar påsk med äggjakt på Hilmas bakgård  
(null)

(null)

(null)

Nikes födelsedag och vi åt bakelser och drack mimosa i solen på Elinas balkong. Blev full och glad och väldigt lycklig över att Nike är min bästis och att hon varit det ett år till. 

(null)

Hade workshop på jobbet och det var jättekul!! Överlag har jag jobbat mest denna vecka men jag har ändå hunnit 

(null)

Ta vårens första öl!!!!! Jag dör vad underbart!!!!! Nu är det fan vår. Fyfan i helv va skönt att livet blir lite lättare 
(null)


Jag ska jobba och plugga som ett litet fån denna vecka men alla stunder jag inte ska göra det ska jag: sitta på en uteservering i solen. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0