Whatever takes you through


Hallå!!! Känner ni också våren i er dom senaste dagarna!!!! Jag gick över skanstullsbron igår med solen rakt i ansiktet och som alltid när jag går över broar känner jag mej dödlig på ett sätt som är både otäckt- men också lite härligt för då känner man sej ju verkligen vid liv. 

(null)

(null)

Men visst blir man lycklig av att promenera i solen. Det är det bästa i mitt liv just nu, att gå med snabba steg mot solen 

(null)

Och att köpa tulpaner för halva min lön.

Whatever takes you through denna tid! Jag har en tuff vecka framför mej, men har planerat en underbar present till mej själv nästa fredagkväll när jag äntligen ska få ta det lite lugnt. Jag ska köpa ost för tusentals kronor, prova ett nytt vin och lägga mej nyduschad i nybäddade lakan, titta på en film som jag sett förut samtidigt som jag scrollar tradera och ha en ledig fucking helg framför mej. Tills dess. Whatever takes me through. 

Stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0