Kameran sen sist

Hej jag kom på ett till nyårslöfte som jag har! Att fotografera mera!!!!!! Har en bild från förra året ungefär och det är en suddig bild på mej själv eftersom min gamla mobil var ungefär från 2011.  Har äntligen köpt en telefon med ok kamera och Nisse har en liten smidig kamera som jag ska börja ta med när vi firar. Här lite bilder sen sist 


En omgång när då då jag fucking vann 
(null)

Lyxig rester i sängen 2021 
(null)


Uj man längtar efter att sitta på en bar till midnatt eller vara på konditori (som var mitt nyårslöfte 2020 att bara fika på konditorier men tyvärr har man ju inte slitit ut sej på caféer överhuvudtaget) men tack gode gud för att den här staden ligger vid vattnet så man kan få lite lugn och ro i själen
(null)

Nike gjorde nyårspasta och det var hur gott som helst  
(null)


Inkognito på Södermalm 


(null)


Kommentarer
Postat av: nike

underbart inlägg, gillar starkt. mer sånt "kameran sedan sist"!
PoK

2021-01-07 @ 15:40:32
Postat av: N

Å sen sist då?

2021-01-26 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0