Första veckan av sommarlov

(null)

För en vecka sen lämnade jag in min sista uppsats. Fortfarande inte fattat det? Att jag tagit examen? Hur fan får man in i sitt lilla lilla huvud att man pluggat tre år och ens kandidat är klar? Jag borde ha njutit mer av mina tidiga morgnar i Södertörns läsesalar och varit mindre sträng mot mig själv. Man vet aldrig när man köper sin sista brända havrelatte och somnar i en orange fåtölj med utsikt över flempan för sista gången I guess. 


(null)

Jag får ta hela semestern till att fira! Efter en underbar sommarlovsfirar-dag va jag bakis med Fanny i Bagarmossen och sen drack vi tidig aw på bleckan med Elina 

(null) 

Långa morgnar med skummad mjölk och Disney plus! 


(null)
 

På den här bilden råkar vi dricka öl men vi tog innan in två flaskor rosé och jag råkade flörta ohämmat med en stackars bartender 

(null)

Efter sista jobbdagen på en månad tog jag en underbar AW på Bleck 
(null)

Och sen åt vi lökringar och ostdränkta pommes 

(null) 

(null)

(null)


Jag och Elina har båda tagit kandidaten och detta försökte vi alltså få in i våra huvuden tillsammans medan vi drack öl drink och sen mer öl på stan 

(null) 

(null)

(null)


Och så har jag läst Gluck, druckit islatte och firat en student 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0