Snart är det sommar i tusen år

Mmm jag har några röviga dagar framför mej
Men snart är också dom förbi!
Fuck det är så jobbigt på slutet? Har jag klarat detta år ska jag väl förfan orka även dessa tre dagar. Försöker jag intala mej. Jag klämmer ut den sista energin men det är svårt för man e ju alltid som allra tröttast innan man ska få vila.

Jag koncentrerar mej på allt underbart jag ska göra sen. Ska vara ledig en månad i juni och en vecka i slutet av augusti😭

(null)


Spela skipbo med min baby
(null)

Dricka vansinniga mängder kallt bubbel 

(null)

Umgås med mamma och pappa och kramas!!!

(null)

Vågar kanske önska mej att va lite snygg i alla miljarder klänningar jag köpt på tradera 
(null)

Mera kylt vin!

(null)

Äta chark!!!!! Bricka som vore det min sista dag i livet 

(null)

Go mat och iskall öl och snus på uteservering!!! 

(null)

Hänga i alla era nya lägenheter i stan!!

(null)

Äta mera tårta! Varför äter man så lite tårta? Helt sjukt

(null)


Läsa äntligen allt jag inte hunnit läsa 

Kommentarer
Postat av: Love

Läste ''De små hästarna'' och tyckte den var bra men framförallt känner man sig cool för att Marguerite Duras är ett sjukt romantiskt namn??

2021-06-02 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0