Första dagarna i mars

Vilken vecka!

Jag har förberett och utfört en worskshop på jobbet och det var så otroligt kul och jag påmindes om att det finns en enda sak i världen som är likvärdig med förälskelse och det är skrivandet 


(null)

(null)

Efter utfört uppdrag kokade jag ett kilo pasta och somnade ätandes den tallriken i sängen.

Ok det finns en enda sak till som är likvärdig med känslan av att vara kär eller skriva och det är: att ta en lång lång lång promenad i solen och upptäcka att gruset är tillbaka och att man kan sitta med uppknäppt jacka utan att frysa och dricka en go jävla havrelatte och tänka "undra vad som kan hända idag"
Nedan förevigande av veckans sådana stunder 

(null)

(null)

(Nils sa till mej häromdagen när vi vakna. "Men gud. Du har aldrig haft så mycket finnar som nu." Jag har haft mens i 23 dagar hur fan tror du man mår då rå ditt dårskap!!! Tur att jag passar så bra i finnar) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Ikväll ska jag dricka en gin o tonka och imorgon ska jag jobba och nästa vecka ska jag se till att ta mej två lediga dagar!!! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0