Semestern är punkt slut

Årets olyckligaste dag blev inte alls olycklig utan tvärtom riktigt underbar. Jag tvättade tusen maskiner, rensade och stökade hemma och på kvällen kom Elina över och vi drack iskall cremant. Och så började jobbet, och det var kul! Jättekul! 

Och nu lever jag efter Björn Borgs motto: en boll i taget. 
Jag kommer att tappa det deuluuuxe om jag ska tänka på allt framför mej denna höst, som verkligen känns som att stirra rakt ner i ett gruvschakt. Så jag får ta en dag i taget verkligen gå all in 1000% mindfullness. 

Höstens tarot säger:
Gå i psykoanalys 
Du har förmågan att göra saker bättre 
Tro på dej själv 

Jack skrev till mej idag. Rikta känslorna du har gentemot mej in mot dej själv. Så när jag känner mej sämst ska ja tänka på Jack eller nån av mina vänner som jag älskar så mycket och tänk: jag oroar mej inte för dej utan jag vet att allt kommer gå bra och att du förtjänar allt det bästa 

Nu lagat svamprisotto och ska bränna salvia i lägenheten (arbetar hårt på feng shuin i lägenheten) . 

Kanske ska ja blogga en gång i veckan under hösten?? Kanske kan göra mej glad 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0