Fjärde och femte juli

Hela mitt blogginlägg försvann :(

Igår åkte tåget verkligen vid halv sex och sekunden jag satte mej somnade jag. Slog upp ögonen och var på Malmö centralstation!

Gick och såg Karin Mamma Andersson och Tal R utställningen. De hade tolkat C.F Hills teckningar från när han var som sjukast i schizofreni. Gick med öppen mun och stod länge framför verken. Fyfan va fin den var. Akut plugg-sug, galen av känslan att det finns så mycket mer att KUNNA. (Alltså verkligen Såååå mycket mer xD). 

Sen besök på min favorit vinbar (problem? Jag har en favorit vinbar i Malmö) tyvärr var jag där för sista gången eftersom jag av oklar anledning fick ett plötsligt sammanbrott och grät ögonen ur mej bland naturvin och ostron.  
Nåväl. Underbar bar!

Sen däckade jag i fluffig hotellsäng med godispåse på magen. 

Vaknade till underbart sms från Molly:

(null)

Inget man tackar nej till va! Snaps! Öl! Fläsk! Mitt på dagen dessutom!

På återseende! 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0