Sjätte juli

Dagarna går för fort!!!!

Men försöker komma ihåg att det bara är semesterdag fyra och att man är en annan person efter vila än man är innan och framförallt försöker jag komma ihåg att ta det lite jävla lugnt och äta min hotellfrukost och dricka min öl och röka min cigg.

Apropå dricka öl och röka cigg så var i Köpenhamn igår, vi åt smörrebröd på det mysigaste smörrebrödsstället och satt på uteservering och skvallrade med Molly, Petter och Vera. Och det var underbart och jag kände mig lycklig, tills Daniel fick akut sjukdom och vi åkte hem till hotellet bara för att upptäcka att systemet låg nere och vi inte kom in i vårt rum. 

Men idag mår alla bra och vi har bokat hotellet en natt till eftersom vi lever under devisen kosta vad det kosta fucking vill (men Max det jag har på kontot) och kanske åker vi till Ystad eller Köpenhamn eller Louisiana. Kosta vad det kosta fucking vill, jag är ung jag är ledig jag har en pojkvän som tillfrisknande från 40 graders feber på 9 timmar. Som att inte det skulle vara värt att fira. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0