Idag

Har blivit med soffa vilket verkligen förändrat mitt liv och gjort det ungefär tusen miljarder gånger bättre. Vill gå upp tidigt på morgonen för att hinna dricka kaffe där framför Nyhetsmorgon. 

Idag var så speciell dag, vaknade lite bakfull för vi var på gala igår och jag drack tusen glas gratis champagne. Gick genom varm sol för ett möte, sen hem igen, gjorde kaffe och köpte croissant, låg i soffan och läste Häng City. Slumrade till. Jobbade hemifrån och gick till jobbet och kände mig kompetent, vilket gudarna ska veta, inte händer allt för ofta. 
Hem igen, lägga mig i soffan och äta lite rester från valborg och kolla på Grammis. Läsa Daniels utkast och gråta för att man har ett förflutet och man har en, om allt går som det ska, en framtid. 


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0