Ett helt normalt freak

Accepterar att just nu kan jag inte ha ett enda samtal typ utan att få ångest efteråt. Accepterar samtalets nuvarande premiss!
Väljer mellan: Ska jag sluta jobba umgås prata eller ska jag fortsätta simulera normal i världen och ligga i sängen på kvällen och slå mig själv i huvudet.
Ja, då får det bli ligga i sängen på kvällen  och slå mig själv hårt i huvudet!
Jag vägrar vara ett olyckligt freak omg 2024 års mantra typ. JAG VÄGRAR VARA ETT OLYCKLIGT FREAK. 

Jag är ett helt normalt freak som slår sig själv i huvudet tills sömns..!! Frågor på det? Nej jag trodde väl inte det! 

Nej men ärligt man får ba woman up lite och ta sej i kragen. Skärpning potatisen. Titta på alla dom här vackra sakerna som finns framför dig, ställ in din hjärna på en frekvens så du uppfattar dom. Och tills du uppfattar dom måste du föreställa dig dom.  Dream big



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0