I have confidence in confidence itself

Ser fram emot i veckan att rensa bland alla mina saker 
Lyssna på musik igen det var längesen 
Dricka ett välfyllt glas kallt vin på harvest Home i det murriga ljuset 
Basta 
Springa det var också längesen
Skriva lite det var också längesen 
Titta på sound of music
För typ tre år sen var jag och Fanny på sound of music på stadsteatern och jag bad en tyst bön med utsikt över plattan om bättre tider

Nu ber jag om andra saker men ändå alltid med förhoppning om bättre tider 
O då säger ni kanske såhär: det är alltid samma skit!

Men ärligt guys det är inte sant
Ibland är det verkligen goda tider 
Och min bästa egenskap är att jag har vett nog att njuta av dom när dom är här
Och att hoppas på dom när dom dröjer 


(null)



(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0