Börjar kolla om oc som ångestdämpande

Om man har svårt att tro att det är höst kan

Man kolla in min feja! Alla mina slemhinnor är så uttorkade och jag ber till gud att det inte blir en eksemhöst.


Apropå att be till Gud, apokalypsen bokstavligt talat pågår utanför fönstret, men jag lagar svampbourginion och morotssoppa och sötpotatisgryta men helt plötsligt om kvällarna kan jag inte längre leva efter den förnekelsestrategi jag annars använder mig utav så flitigt, jag blir besatt av den ocensurerade delen av twitter . 

Ber en liten bön innan jag somnar. 


Fick en femårsdagbok av Albin och Sofia i födelsedagspresent. Skriver en liten anteckning varje dag. För fem år sen var jag 21. Tack gode Gud att man blivit fem år äldre. 


Provar soffa på Stalands, blir tokig av tanken av en stor soffa, fylld till bredden av hundar och vänner och barn, tusen år kvar eller kanske fem


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0