Sent i oktober

Min enda idol Tone Schunnesson skriver 

" Fullständigt medveten är jag om den lycka som drabbat mig "

Jack röker genom mitt fönster och säger till mig allt handlar om rädsla. Vad är det du är rädd för 

Jag håller Fanny och Axels barn, jag kan inte sluta, jag håller honom i en timme, ännu mer. Vi har känt varandra så länge och nu håller jag i deras barn, hans lilla fot i min hand, hans lilla huvud mot mitt bröst. 

Marken är täckt med höstlov, ett oranget golv 

Väntar på Molly på en ny bar det är stimmigt och mörkt och jag dricker en öl själv och har mascara och parfym 

Jag säger till Daniel att jag vill bli inlagd ett par veckor på ett institut vid havet som på 1800-talet men han säger att de nog inte finns mer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0