Listan

Jag skriver till Matilda
Nej nu blir inget bra igen
Nu är det olycklig för resten av livet som gäller!
Det går inte ens att ta en dag i taget nu. En kvart i taget. 
Äta något (om man inte hade varit akut matförgiftad) 
Gå ut och ställa sig en liten stund i solen
Prata med mamma 
Tänka på Öland att jag ska få vara där vid havet och det kommer få mej att må lite bättre 
Arbetet, att det gör mej lycklig att jobba, jag måste bara orka göra det
Mina vänner som jag aldrig behöver be om något, men man vet att man inte är en rolig vän nu, när kommer jag vara en rolig och bra vän igen. Det kommer aldrig hända.

Nu är jag en olycklig tråkig värdelös vän resten av livet. Så blev min lott!
Och så ska jag typ ha tandställning igen till råga på allt?
En olycklig värdelös ful kompis för resten av livet 
Okej man har kanske inte tandställning resten av livet men

Jag försöker påminna mej om allt som kunde vara värre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0