Universum väntar du på mej

Tänker på när jag och Lisa låg i min säng på folkis för många år sen och skrek till universum om hjälp. Inget hade känts så svårt då, när vi låg nitton år gamla och bakfulla bredvid varann. Och universum belönade oss i sinom tid, men det var svårt att känna det då, de starka krafterna. Dessutom hade väl livet aldrig någonsin varit så enkelt. 

Och Jack skriver till mej att universum bara testar mej när jag ligger här matförgiftad i min soffa och har svårt att känna riktning. Men som mina tarot-kort alltid säger till mej: universums ordning bara verkar kaotisk men den är egentligen alltid under kontroll. 

Huden in och utvänd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0